eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Date: Fri, 31 Jul 2015 14:33:18 +0200
    <b...@g...com>
    <mpaj70$1q4$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mpcu24$l8k$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mpdgq4$s2s$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mpfgmf$7j7$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    dyskusyjnych:11def629-03de-4daa-8a3e-a3361b48fe2d@go
    oglegroups.com...

    > próba wychowania to dzis patologia. Nauka odpowiedzialnosci i dyscyplina
    > zapewne narusza prawa czlowieka.

    Moment, ale podstawą wychowania jest właśnie jasność zasad i ich
    konsekwentne przestrzeganie.

    Ja nie protestuję przeciwko zasadom ale uznaniowości w ich stosowaniu.

    > ale wprowadzona wlasnie ustawa nie wymusza obciecia aparatu - taki gosc
    > NICZYM poza wpisem w dowodzie nie bedzie sie roznil od mezczyzny.

    > i wlasnie wprowadzisz do rozwoju swojego dziecka zaburzenie - bo definicja
    > kobieta/mezczyzna wlasnie legla w gruzach. A ona jest istotna.

    Nie. Tylko _wąska_ definicja utożsamiająca płeć z organami legła w gruzach
    :-)

    Wystarczy że powiem dziecku że płeć to wiele cech przede wszystkim organy
    ale nie tylko. Ta osoba ma organy mężczyzny ale czuje się kobietą i chce by
    tak do niej mówić.

    Dla dziecka to nie problem - dziecko ciągle spotyka osoby które chcą by do
    nich mówić ciociu wujku mimo, że nimi nie są. Już kilkuletnie dziecko (wiem,
    bo mam) doskonale rozróżnia "prawdziwy wujek" kontra "nieprawdziwy" ale nie
    ma problemu by jednego i drugiego tytułować tak jak sobie życzą.

    Podobnie z definicją sowa matka - w wąskim znaczeniu to ta co urodziła, ale
    jakoś po rozwodzie dzieci potrafią zrozumieć ze teraz mają nową mamę, albo o
    zgrozo dwie mamy, a ciągle tylko jednego tatę. Mówią po prostu "nowa mama" i
    "stara mama".

    > w porzadku - widze ze oszustwo w tej postaci ci to nie przeszkadza

    Nie to nie oszustwo to po prostu zaakceptowanie faktu że płeć to nie tylko
    organy.

    > statystycznie do tej pory - własnie one.

    Definicja którą podałem nie jest nowa. Nie została zmieniona na potrzeby
    obecnej polityki. Już 30 lat temu jak byłem w podstawówce to tak nauczano.

    http://www.humanizm.net.pl/anwar.html

    > Ty nie czaisz wspolczesnego swiata - takie przeslanie podaje sie w
    > mediach, gdy spoleczenstwo to lyknie mozna dowolnie walnac w religie bo
    > opinia (falszywa!) jest ugruntowana i nikt w
    > obronie nie stanie.

    Społeczeństwo nie "łyka". "Łykają" tylko zakompleksione jednostki. To tak
    jak na ulicy zawołać w tłumie "ej kurwo!". Nie każda się obróci - niektóre
    wiedza że to nie do nich :-)

    > jakiej qurna religii, jak wam argumetow brakuje to wyciagacie kosciol.

    Jakim nam? Ja pisze tylko w swoim imieniu. Mnie argumentów nie brakuje to Ty
    pierwszy napisałeś o KK mimo, że konwencja wcale o nim nie wspomina.

    > Sprzeciwiam sie nazywania faceta kobietą bo to oszustwo a religia nie ma
    > z tym nic wspolego.

    Nie, Ty nie sprzeciwiasz się nazywaniu faceta kobietą. Tylko nazywaniu kogoś
    o męskich organach kobietą a to różnica. Ot po prostu przyjąłeś taka
    definicję organy = płeć i nie dopuszczasz myśli że może być inaczej.

    Pozdrawiam
    Ergie