eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 31 Jul 2015 06:15:12 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <mpaj70$1q4$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mpcu24$l8k$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mpdgq4$s2s$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mpfgmf$7j7$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mpfpuf$2e3$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 14:33:20 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Moment, ale podstawą wychowania jest właśnie jasność zasad i ich
    > konsekwentne przestrzeganie.

    zgoda

    > Ja nie protestuję przeciwko zasadom ale uznaniowości w ich stosowaniu.

    zawsze jest stosowana uznaniowosc, ocennosc - nie wiem zatem o czym piszesz.
    Nie jestesmy robotami zeby mozna zasady opisac jak w maszynie matematycznej.
    A od oceniania wedla swego rozumu jest nauczyciel.

    > Nie. Tylko _wąska_ definicja utożsamiająca płeć z organami legła w gruzach
    > :-)

    To jest wlasnie droga do produkcji kolejnych dziwnych osobnikow. Przy jakiejs okazji
    w ramach depresji pod wplywem mediow i wlasnego ojca zacznie sie twoja corka
    zastanawiac czemu jest jej zle - i byc moze wymysli ze na pewno dlatego ze jest
    facetem. I nikt jej nie pomoze bo odmawiac zmiany plci jest niepolitycznie. A
    trzabyło normalnie wychowac i w razie choroby leczyc...

    > Nie to nie oszustwo to po prostu zaakceptowanie faktu że płeć to nie tylko
    > organy.
    Płeć to na 99,999% organy. A zaburzenia postrzegania wlasnej płci sa konsekwencją
    zaburzenia wychowania i mozna by tego uniknąc przez brak wmawiania ze plaec to cos
    kulturowego.
    Czlowiek jako ssak nie podlega tym samym regułom jak wszystkie pozostale ssaki.
    Ot, zdobycz cywilizacji. No ale zwierzeta wzajemnie sobie bzdur nie wmawiają.

    > Definicja którą podałem nie jest nowa. Nie została zmieniona na potrzeby
    > obecnej polityki. Już 30 lat temu jak byłem w podstawówce to tak nauczano.

    Mnie uczyli o ilustam rzednych cechach plciowych - zawsze sie dalo poznac kto baba po
    obecnosci cyckow :)

    > http://www.humanizm.net.pl/anwar.html

    Czyli na przyklad ze biją chrzescijanie dajesz islam. Cala ta logika jakas
    podejrzanej próby.

    przytocze o co poszło:
    > Konwencja mówi (nie wprost bo deficyt cohones) o morderstwach/przemocy tzw
    > honorowej. A ta jest czescia kultury islamu, jest scisle z nim zwiazana.
    > Przemoc wsród ludzi innej wiary jest
    > WBREW ich religiom. A ty tak ładnie sobie to rozszerzyłes:
    > religia=przemoc.
    > Bzdura!
    >Nie ja sobie tego tak nie rozszerzyłem - to Ty upraszczasz.
    >Zależność jest taka:
    >Religia -> błędna interpretacja -> przemoc
    >Gdzie strzałeczka oznacza _możliwość_ a nie regułę.

    gdybys tam napisal islam-> itd slowa bym nie powiedzial. Ale ty to uogólniasz na inne
    religie a jako przyklad podajesz islam.

    > Nie, Ty nie sprzeciwiasz się nazywaniu faceta kobietą. Tylko nazywaniu kogoś
    > o męskich organach kobietą a to różnica. Ot po prostu przyjąłeś taka
    > definicję organy = płeć i nie dopuszczasz myśli że może być inaczej.

    i statystycznie mam racje.

    b.