eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 31 Jul 2015 09:23:52 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <mpaj70$1q4$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mpcu24$l8k$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mpdgq4$s2s$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mpfgmf$7j7$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mpfpuf$2e3$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mpfupm$763$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 15:56:07 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > O tym że dyrektor ma oceniać np. schludność nauczyciela

    > Oczywiście. Ale też nie jesteśmy zwolennikami systemu feudalnego gdzie pan
    > mógł robić co chce ze sługą. A szef z pracownikiem.

    własciwie to nie wiem - chciałbys zeby dyrektor miał wpływ na pracownika czy nie? Bo
    zaliles sie ze nie dało rady z ta nauczycielką nic zrobic.
    Tu nie chodzi o system feudalny ale o zakres kompetencji i odpowiedzialnosci szkoły
    której przedstawicielem jest dyrektor.

    > Zagrożeń nie zlikwidujemy przez to że ich zakażemy.

    całą mase rzeczy zakazujemy - bo to normalne w spoleczenstwie. Czemu tego akurat nie?

    > O widzisz i teraz się z Tobą zgadzam. Ale z tych procentów wynika że nadal
    > około 400 Polaków ma inne narządy niż psychikę czy hormony. Dlaczego miałbym
    > odmawiać im prawa do zmiany płci w dowodzie osobistym jeszcze zanim dokonają
    > operacji narządów? I dlaczego miałbym odmawiać im prawa do tego by się do
    > nich zwracać tak jak sobie tego życzą?

    dlaczego dla 400 osób mamy narazac na skrzywienia w wychowaniu kolejne 40 czy
    400tysiecy? To sie kupy nie trzyma. Im trzeba pomóc tak aby nie narazac na to samo
    innych.
    Ja im nie wróg, nawet niech panstwo sie dolozy do operacji zmiany płci - wtedy ta
    zmiana w dowodzie bedzie jakos uzasadniona. A tak budujemy panstwo kłamstwa - a
    problem zamiast sie rozwiazac (bo co to za rozwiazanie -wpis w dowodzie) rozszerzy
    sie na puki co zdrowych.

    b.