eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczylRe: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-01 19:34:03
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak nie chcą żyć w ciemnogrodzie to się muszą wypisać z KK. KK może się zmieniać
    ale nie w zakresie doktryn jakie w nim stworzono. One po sworzeniu są niezmienialne.
    Ewolucja w kościele polega na tym że kiedyś chodzili bez butów a teraz jeżdzą
    samochodami. Wiesz że według jakiejś kościelnej doktryny Ziemia w XXwieku była
    płaska. W końcu musieli zmienić doktrynę. Zrobili to bez specjalnergo rozgłosu. Nie
    wiem jak Ty ale ja według KK urodziłem się na płaskiej Ziemi. Kościół nie może się
    zmieniać ani ewoluować w zakresie wiary bo każda zmiana będzie odbierana że lipę
    gonią. Jak nie będą nic zmieniać to robi się śmiesznie jak z płaską Ziemią. Religię
    można opisać jak by była funkcją. KK miał już swoje maksimum. Teraz jest fukcją
    opadającą do zera. Im będzie bliżej zera którego nigdy nie osiągnie tym wolniejszy
    będzie spadek. Za to Islam jest w okolicach maksimum.

    Jeżeli Kościół ma przetrwać to musi zaakceptować zmiany i zmieniać swoje
    doktryny, które same także ewoluowały. Problemem Kościoła jest to, że
    nie nadąża on za rozwojem nauki i zachodzącymi zmianami i przez to
    postrzegany jest jako "ciemnogród".