eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-01 15:15:35
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 1 sierpnia 2015 14:07:31 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Poczytaj więcej jego felietonów, a zrozumiesz jaki ma w tym cel.

    moze kiedys, tam czytam regularnie tylko ziemkiewicza, a ten sie napotoczył
    przypadkiem

    > Skoro mają prawo to dlaczego chcesz im zabraniać?

    Kazdy czasem robi zle i nie jest to zaden powód na przyzwolenie złu. Ludzie kradną -
    chcesz zlikwidowac zakaz kradziezy?

    > A co w tym takiego złego?

    tłuklismy to niedawno zatem w skrócie:
    Jedna z podstawowych zasad społecznych: zakaz mordowania - inaczej mówiąc jesli sie
    dopusci akceptowalnosc zabijania to nie ma zadnych przeszkód by to rozszerzac na inne
    przypadki np emerytów czy inwalidów. Hitler juz próbował.
    Biologia: pierwsza kompletna genetycznie komórka to człowiek na poczatkowym etapie
    zycia.
    Zatem invitro poprzez produkowanie nadliczbowych zarodków z załozenia musi je zabic.
    Akceptowalna byłaby produkcja zarodków (2 czy 3, baba to nie królik)tak by wszystkie
    były wszczepione, nie były selekcjonowane i mialy szanse urodzenia.

    > Czy to, że można pomóc tym rodzinom, które nie mogą mieć dzieci w
    > normalny sposób jest czymś złym?

    zabijanie jest czyms złym.

    > Kolego, wszelkie zasady KK zostały stworzone nie przez Boga, lecz przez
    > zwierzchników kościelnych i są tworzone w ściśle określonym własnym
    > interesie lub wręcz z powodu ciemnoty.

    Oweszem, przez Boga. Wątek o jeziorze pamietasz? Poczytaj. Mozemy jeszcze raz jesli
    sobie zyczysz :)

    > Świat się zmienia. Dlaczego więc i KK miałby nie podlegać zmianom?
    > Nie wszyscy Katolicy chcą żyć jak ciemnogrodzianie.

    KK oczywiscie podlega zmianom - tyle ze podstawowa doktryna nie ulega zmianom.
    Mozesz mnie nazywac durniem - ale wykazac to bedzie ci raczej trudno :)

    b.