eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <55bb988f$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <55bbabcd$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <mpggsf$8od$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <55bcb67e$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <55bd1567$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 1 Aug 2015 21:46:20 +0200

    > Nie zgodzę się z tobą że człowiek to od któregoś tygodniaczy miesiąca. Zapłonienie
    jajeczka oznacza że powstał komplet informacji o przyszłym człowieku. Aborcja jest
    bardzo zła. Ale nie wolno jej zakazywać. Trzeba tak uświadamiać młodych ludzi żeby
    byli świadomi tego co robią. Wiem że fantastyka ale trzeba próbować. Jak by się ktoś
    pytał to jestem ateistą. Dla ateisty życie jest czymś tak wyjątkowym i
    niepowtarzalnym że nie można go niszczyć nawet na poziomie kilku komórek.

    Ale my tu nie o aborcji, co do której także nie jestem zwolennikiem,
    lecz dyskutujemy o in vitro.