eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-02 18:10:13
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

    > no ja wiele nie poradze ze nie rozumiesz

    tylko tak potrafisz zrobić unik?

    rozwoju społeczenstw. To nie religie ja wymyśliły, ale religie i przyzwoici ateisci
    ją uznają.

    > uparłes sie na religijny zapis?

    to ty twierdzisz, że ów tekst religijny pozwala zabijać

    >Proszę:
    > http://bonito.pl/k-341094-pismo-swiete-starego-i-now
    ego-testamentu?gclid=CMDj8YPeiscCFeXbcgod_fgKMg
    > strona 162, sorry ale nie mam linka do pdfa

    pomogę Ci
    <http://biblia-online.pl/biblia,biblia,warszawska,dr
    uga,ksiega,mojzeszowa,rozdzial,20,wers,13,0,2,1,t.ht
    ml>
    20:13 Nie zabijaj.

    <http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=70>
    13 Nie będziesz zabijał.

    nadal będziesz twierdził, zę wiesz lepiej od proroka swojego Boga co ów
    powiedział?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?