eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-02 21:38:30
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 20:20:12 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Ja natomiast uważam, ze w takich warunkach powinny być dopuszczalne
    > rozwody także i kościelne, bo najważniejszym do brem jest rodzina i
    > dzieci, a nie chlejący ojciec.

    mozesz sobie uwazac co chcesz - to jest wewnetrzna sprawa religii. Poniawaz z
    zalozenia traktujesz religie jak megaoszustwo to i argumentów nie słuchasz, a raczej
    zwracasz uwage na takie którymi mozna w kosciol palnac. Powiedzmy ze to nie dziwne -
    tyle ze nie obiektywne.

    Rozwody dobrem dla nikogo nie są a łatwosc i spoleczne przyzwolenie dla rozwodów
    tylko zwieksza ich ilosc. Zatem kosciol mówi >>>katolikom<<< -nie. Mozesz sie nie
    zgadzac, ale uszanuj opinie innych.

    > Ale tu nie ma "do kibla". Zarodki same przestają się rozwijać lub
    > obumierają. Tak samo by obumarły w ciele. Ba... nawet miałyby większe
    > szanse obumrzeć w ciele.

    ja stosuje prosta matematyke - wyprodukowano 8 człowieków, urodzil sie jeden. 8-1=7.
    Tyle umarlo w wyniku ludzkiego dzialania.

    > Ja też znalazłem te wypowiedzi, ale jakoś z nich nie wynika, że ktoś
    > zapłodnione zdrowe zarodki ... do kibla.

    a chore? Akceptujesz zasade zabijania chorych?

    jakos tam akceptowalne. Wszystko inne wiaze sie w efekcie z zabijaniem ludzi.
    > No popatrz pan, "byłoby jakos tam akceptowalne"?
    > Czyli jednak masz wątpliwości co do tego zabijania.

    Nie mam zadnych. Dwóch czy trzech ludzi wyprodukowanych i wszyscy wszczepieni matce
    mialoby szanse sie urodzic. Nikt do kibla nie trafi prosto ze szkła.
    I wcale nie mowie ze chetnie bym na to przystal - tyle ze o takim kompromisie mozna
    rozmawiac.

    b.