eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-03 11:21:36
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Kościół to nie tylko i wyłącznie papież i biskupi, ale ogół jego
    > wyznawców. Taki kościół jacy jego wyznawcy.

    ROTFL

    Per analogia - skoro niektórzy Polacy jeżdżą 180 km/h to wysnujesz wniosek
    że polski kodeks drogowy na to pozwala?

    KK ma jasno określone zasady - ich zbiór to KKK - Katechizm Kościoła
    Katolickiego - nawet gdzieś w sieci jest dostępny. Z tego że niektórzy ludzi
    podający się za katolików tych zasad nie przestrzegają w żaden sposób nie
    wynika jakoby KK tych zasad nie miał, albo miał inne.

    > Do zmian w prawie państwa, które podporządkowują cały naród.

    Konkretnie do jakich zmian zmusił Cię albo mnie papież Franciszek?

    Pozdrawiam
    Ergie