    From: "Mariusz" <m...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brama garazowa - jak szerokosc?
    Date: Wed, 2 Dec 2009 20:55:57 +0100

    Uchylna przy otwieraniu "wychodzi" cześciowo przez otwór i jest
    montowana w nim, a więc musi być weższa niz otwór.
    Brama segmentowa albo roletowa moze być szesza od otworu bo jest
    montowana za nim.

    A jak to wszystko ma się do ocieplenia ściany przy drzwiach garazowych?
    Dzwoniłem do 2 przedstawicieli Hormana i po 10 minutowej fdyskusji
    widziałem, że zupełnie nie czają w czym problem i nie potrafia mi
    odpowiedzieć jaki mur i jaka brama :( Zbywali mnie w końcu mówiąc, że jak
    wymuruję otwór to oni przyjadą i mi dobiora odpowiednią bramę. Czy ja nie
    moge wybrac sobie bramy sam i do niej wymurować otwór? Na ta chwile wydaje
    się to nie realne :( A nie chce płacić 20% więcej i czekać dłużej na bramę
    na zamówienie...

    --
    Mariusz