  • Data: 2015-09-24 16:57:26
    Temat: Re: Bramka antydzieciowa na shcody
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-24 o 15:47, Ergie pisze:
    > Jak ściana słaba (jedna warstwa płyt) i się ugina pod naporem oparcia
    > bramki rozporowej to daj tam po prostu drugą płytę - może być nawet na
    > taśmę klejąca dwustronną - chodzi tylko by rozłożyć nacisk na większą
    > powierzchnię.
    >
    > U mnie przy zamykaniu ścianka mimo dwóch płyt ugina się o jakieś 2-3mm
    > (widać gołym okiem) ale nic to jej nie szkodzi.

    Chłe chłe chłe... ściana z podwójnej nidy - chciałbym takie luksusy ;)
    Poprzedni właściciel oszczędzał na wszystkim co się dało, więc nawet nie
    mam co liczyć. W ogóle swego czasu się zdziwiłem, że ta ścianka właśnie
    z nidy jest, a nie normalna. Ale tak zapewne było taniej...

    Co do meritum, nie mam nic przeciwko wierceniu w tej ścianie, więc od
    strony ściany możemy coś tam przymocować. Możecie co najwyżej doradzić
    mi jakieś sensowne kołki pod to, bo z nidą mam małe doświadczenia i
    dopiero się na tym domu uczę.
    Jedynie oszczędzić chcę drewnianym schodom, bo mi trochę szkoda je
    nawiercać.
    Może masz rację z tą bramką i spróbuję najpierw jakąś rozporową zwykłą z
    podkładką od strony ściany?

    Pzdr

    --
    /__/_* /