  • Data: 2009-10-20 12:07:48
    Temat: Re: Brykiet kominkowy w praktyce
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hbk6tg$4cl$1@news.onet.pl...
    > ale do ciągłego palenia nie polecam:
    > 1. szybko sie spala - 1 paczka 10kg ok 3-4h i nic nie ma w kominku
    Podają, że niby 1 T brykietu = 4-6 m3 drewna.
    Ktoś orientuje się np. w jakich granicach mieści się waga 1 m3 drewna
    bukowego ?

    > 3. nie ma żaru, trzeba cały czas przykladać,
    No tak, skoro piszą, że z 1 T brykietu powstaje 3 kg popiołu ...

    Miałem kiedyś 1 worek brykietu "na próbę"
    i jako forma rozpałki do drewna powiedzmy z wiosny
    spełniał swoje zadanie.

    Pzdr

    JKK