  • Data: 2011-05-15 20:26:07
    Temat: Re: Brzydki zapach z pralki
    Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To samo u mnie. Tyle że kwasku do zmywarki nie sypię - nie wiem, jak on
    > wpłynie na system zmiękczający... zatem co do zmywarki poprzestaję na
    > systematycznym czyszczeniu filtrów i trzymaniu uchylonych drzwiczek, raz w
    > roku stosując preparat do czyszczenia zmywarek.
    > --
    Ikselko,

    System zmiękczający jest zaistalowany na wlocie wody do zmywarki. Woda z
    kranu przepływa przez jonity które zmiękczają wodę i nie ma później żadnego
    połączenia z wodą i roztworem w zmywarce. Tak więc możesz spokojnie stosować
    tańsze zamienniki do czyszczenia zmywarki takie jak kwasek cytrynowy (lub
    ocet).
    Tak więc syp sól do zmywarek (do regenerecji tych jonitów) i możesz
    spokojnie myć i odkamieniać zmywarkę kwaskiem cytrynowym (chyba to bedziej
    taniej niz preparaty do czyszczenia zmywarek;-)