  • Data: 2016-09-14 13:56:01
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-14 o 12:50, Budyń pisze:

    > a ja ocieplałem wszyskie wewnętrzne przegrody jakie mialem, i garaz, i piwnice.
    Rachunki spadły (ile z tego przypadało na to ocieplenie to nie wiem) Podłoga garazu
    nieocieplona, w garazu nigdy nie było mniej niz 0.

    Bo Ty jestes z poludnia. U mnie zamarzaly butelki z woda destylowana, a
    segmentowe bramy garazowe w kwestii szczelnosci ocieplenia przed duzymi
    mrozami sa chu.. warte.

    Pozdro.. TK