  • Data: 2016-09-14 22:17:57
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.09.2016 22:03, Budyń wrote:

    > sorry ale to zawracanie dupy takie zasypywanie - jesli styropian jest na placki to
    jest i nic tego nie uratuje. Górną krawędz trzeba opiankowac aby zamknąć tą szczelina
    i tyle.

    To prawda ale jak napisałem, wsypanie styro ile się da do równego da to,
    że jak przyjedzie firma z agregatem piany PUR to piana nie wejdzie w
    szelinę i nie wysadzi styropianu.

    Termodynamicznie to bez znaczenia. Można nawet tam dać paski styropianu
    1cm żeby piana nie wlazła i nie odsadziła. Brak ramek będzie powodował
    większe ciśnienie w murze po zaklejeniu góry i będzie się to
    manifestować wianiem z gniazdek i świstami wszelkiego rodzaju.

    Można faktycznie wpuścić Dallasy DS18B20 w kilka miejśc żeby to obserwować.

    Szkoda tylko, że taki wyszedł syf. Jedna kondygnacja rok 2016, tyle o
    tym gadania i tak spierdolić.