  • Data: 2018-09-05 08:52:07
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 04 Sep 2018 22:18:22 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Nawet w Barcelonie jest parówa jak w PL. Dalej na południe (w Hiszpanii)
    > masz pustynię - zupełnie inny klimat. 35 st na południu jest dużo bardziej
    > komfortowe niż nasze 28 w lipcu. Wszystko jest kwestią wilgotności.
    > Sam uważałem tak jak Ty dopóki nie odczułem tego na własnej skórze.

    Dlatego ja jeżdżę na morświnowanie tylko do Egiptu/Turcji. Tam 45sC jest
    lepsze niż u nas 28-30 bo u nas wilgotność czasem 90% a tam 15%. Poza tym
    hotele to zupełnie inny poziom (przynajmniej te w których ja bywałem,
    owszem, nie najtańsze, ale wg mnie warto zapłacić trochę więcej i nie
    tracić nerwów). Raz z polecenia szwagra wpadliśmy do hotelu w Egipcie,
    Serenity się zwał, niby nowy i wypasiony, tak po dwóch dniach spieprzaliśmy
    do "naszego" hotelu (Jaz Aquamarine) aż się kurzyło, bo to była przepaść w
    zakwaterowaniu, obsłudze, jakości jedzenia a nawet picia. Ale ludzie tam
    jeździli i sobie chwalili.

    --
    Pozdor
    Myjk