  • Data: 2018-09-05 11:19:34
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2018 o 10:00, Pete pisze:
    > A może jednak nie sól ino 'aktywny tlen' w tabletkach?
    > Również wygląda podobnie.

    Nie lizałem, opieram się na info od sprzedawcy, dokładnie:
    "Tabletki solne, skład Chlorek Sodu NaCl min 99,4%"

    W opisie basenu była "chemia basenowa", która okazała się po prostu
    solą. Nie neguję - to też chemia, ale spodziewałem się innych związków
    chloru;) Domyślam się, że to taki dupochron żeby ludzie sobie tabletkami
    do basenu krzywdy nie zrobili...

    W paczce z basenem był po prostu woreczek z tabletkami bez informacji co
    to jest i jak to stosować - stąd w ogóle zacząłem gadać ze sprzedawcą.
    Jakbym miał napisane, że to sól to bym od razu dokupił to co potrzebne.

    --
    Pozdr
    Sebastian Rusek