  • Data: 2020-04-25 10:05:42
    Temat: Re: Budowa szklarni, tunelu foliowego.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-25 o 07:24, Kris pisze:
    > Jedz na lokalny złomowiec i stelaż plandeki od stara czy innej ciężarówki kup.

    Ale to już nie będzie miało 3m szerokości. No i do tego korozja.

    > Idealny też jest stelaż od namiotu wojskowego typu NS-64

    W sumie niegłupi pomysł. Przejrzałem na Allegro to mają strasznie
    skorodowane te stelaże i byle jak pospawane. Do tego cena taka, że
    spokojnie pospawam z nowych elementów, których nie będę musiał czyścić z
    rdzy, aby pomalować. Jak nie doczyszczę rdzy i pomaluję to pozostanie
    chropowata powierzchnia na której folia będzie się przecierać.

    Myślę, że łatwiej i szybciej będzie pospawać nowy stelaż. Mam spawarki,
    mam palniki, jest kompresor i pistolet lakierniczy.

    > Ps ja właśnie dzisiaj po sadzonki pomidorów jadę bo w tygodniu poczynilem tunel
    foliowy.
    > Ja akurat zrobiłem szkielet z drewna gdyż sporo łat mi zalegało pod wiatą.
    > Pokrycie z foli ogrodniczej.
    > Na allegro są folię różnych szerokości. Do 12 m chyba nawet.
    > Poniżej 2zł za m2

    No właśnie ciekawią mnie te folie. Sąsiad za płotem miał taką foliówkę i
    użytkował przez kilka lat. Chciałem podpytać co to jest i skąd, ale
    sąsiad zmarł, a reszta rodziny nie wie.