    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Budowanie domu
    Date: Tue, 26 Jan 2021 12:34:30 +0100

    Pan ToMasz napisał:

    > skąd ta informacja? ile to jest " śmiesznie niskie" ?

    Kiedyś pan majster kładł mi nowe kafelki w łazience. Na ścianach, na
    podłodze, wannę wymienił i brodzik. Tylko rurki sam podłączałem, bo
    tego trochę się bał. Sympatyczny gościu, całkiem gładko mu szło. Wziął
    ile się należało, nie był drogi, ale darmo też nie było. Jak skończył,
    zapytał, może by co jeszcze. A miałem garaż do otynkowania z zewnątrz
    i od wewnątrz, posadzkę w nim do wylania. I tego się bałem. Pytam o
    cenę, to machnął ręką. Wziął stary komputer dla dziecka, który i tak
    miałem wyrzucić.

    > W starym budownictwie są piece kaflowe. na olx jest pełno ogłoszeń
    > oddam gratis, dopłacę za utylizację. koszt utylizacji dla prywatnego,
    > to młotek wiaderka i tuptanie. (albo lina i bloczek jak w moim
    > przypadku) jak byś chciał to zlecić to masz ceny od 300zł do 1000zł

    Można się też zdziwić, jaką wartość potrafią mieć kafle z rozbiórki.

    --
    Jarek