  • Data: 2021-01-26 17:55:48
    Temat: Re: Budowanie domu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Na wiosnę ubiegłego roku wystawiłem na OLX ogłoszenie "oddam za darmo
    > barakowóz cyrkowy".

    Ludzie to nieraz ciekawe rzeczy przy domach trzymają!

    > Dodatkowo została mi do zutylizowania papa z dachu (do kontenera nie
    > wolno, a było jej kilkanaście warstw) i musiałem ją wozić przyczepką
    > do gminnego PSZOK'u. Jakbym na wiosnę wiedział to co na jesieni to
    > bym temu człowiekowi do tego 1000 jeszcze z 200 zł dorzucił.

    Jak robiłem ostatnio remont dachu, to się z panem majstrem zastanawiliśmy,
    czy zrzucać stare pokrycie. Dom ma blisko 90 lat, ileśtam papy na tym
    było, do czego ja 30 lat temu dołożyłem gont bitumiczny. Stanęło na
    wersji pośredniej, czyli wywałka objęła tylko fragmenty. To była dobra
    decyzja. Opłaty za odbiór papy były dla mnie P-ewnym SZOK-iem. Pozbycie
    się papy bliskie jest wartości nowej blachy.

    Jarek

    --
    Dziś od rana w całym mieście
    Ludzie podekscytowani