  • Data: 2021-01-28 14:36:59
    Temat: Re: Budowanie domu
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2021 o 13:57, Kris pisze:
> [...]
    mnie 700zł plus najzwyklejsza> fi125 pod baterie podtynkowe i odpływy WC 380zł,
    tarcze do cięcia> i szlifowania gresu Rubi 290zł. Cięcie wodą w sumie 690zł.>
    Przyssawki silikonowe 220zł. System poziomowania 220zł. Krzyżyki> i kliny jakieś
    30zł. W sumie prawie 2,5 tys z czego odzyskałem> 1100zł z odsprzedaży otwornic, tarcz
    i przyssawek na OLX.> > Więc o czym ty mi pierdolisz, że kwoty 14000 17000 i 18000
    tys za> 10 dni po 10 godzin roboty bo tyle podobno potrzebowali nie są>
    oszustwem?Ale, że co? Obiecali to zrobić za 100zł., a później wyłudzili od ciebie
    18000zł?Gdzie tu masz oszustwo, skoro się nie zgodziłeś na takie warunki? Znasz w
    ogóle znaczenie słowa "oszustwo"?> Tak wierciłem gres, tak szlifowałem gres nawet na
    45 stopni.> Napiszę tak, każdy modelarz zrobi precyzyjną robotę lepiej niż 99%>
    fachowców.Tylko nie każdy umie sobie położyć płytki lub po prostu nie każdemu się
    chce, a obowiązku zatrudniania drogich fachowców póki jeszcze co nie ma. Tak więc
    skończ tym swoim pierdoleniem głupot.> Patologia i tyleDokładnie ją widać u ciebie.

    > Ale interesuje Ciebie cena maksymalna jakiej grupy:
    > 1. fachofcy w beretce z antenka
    > 2. pozostali ?

    Interesuje mnie cena minimalna. Chcę sprawdzić czy przypadkiem nie mam
    za małych stawek.

    yabba