  • Data: 2021-01-28 16:16:21
    Temat: Re: Budowanie domu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 28 stycznia 2021 o 14:49:54 UTC+1 Mateusz Bogusz napisał(a):
    > Ale płytki 90x90 i większe szczególnie z gresu, to chłop nie będzie
    > nosił sam tylko potrzebuje kogoś do pomocy. Ten ktoś nie sprawi że
    > robota zostanie wykonana dwa razy szybciej, po prostu pomoże wykonać tą
    > robotę która ma być zrobiona. Także masz glazurnika który chce nadal
    > zarobić tyle samo na miesiąc, a ma wyższe koszty. Resztę możesz
    > dopowiedzieć sobie sam.

    Ale co to ma do rzeczy w kontekście tego co ja pisałem"
    Dyskusja jest o tym że ponoć niektórzy liczą za układanie tyle co cena płytki.
    Ty wyjechałeś z tekstem że układanie dużych płytek jest bardzie j pracochłonne i z
    tym się zgadzam
    Tyle tylko że układanie płytek 90*90cm za 30złm2 będzie co najwyżej tak samo
    pracochłonne(w praktyce pewnie więcej pracy przy tanich płytkach będzie) jak
    układanie płytek o takich samych wymiarach ale w cenie 300zł/m2
    Wiec ciągle nie widzę sensu ustalania ceny robocizny w zależności od ceny materiału

    > W ogóle tym się nie zajmujesz, a piszesz jak inni powinni robić.

    Wskażesz w którym miejscu napisałem "jak inni powinni robić"?
    Poczytaj ze zrozumieniem co i o czym pisałem, odnieś się do konkretnych cytatów i
    możemy wtedy podyskutować