  • Data: 2021-06-06 11:03:23
    Temat: Re: Budujemy Nowy Dom
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście że nie mam pojęcia o ekonomii bo jako bardzo nieliczny twierdziłem że
    ZUS nie upadnie a 500+ będzie miało zbawienny wpływ na gospodarkę. Podobnie 13 i 14
    emerytura. W tej chwili na temat domow, dużego lotniska itp mam inne zdanie niż
    miliony much. I nic nie zmienia że kiedyś pisałem o marnej opłacalności montowania
    paneli słonecznych na dachach. A po nowych uregulowaniach od nowego roku nie będą
    mało opłacalne a wcale nie opłacalne się zrobią jeśli sieć będzie kupowała z nich
    prąd kiedy będzie miała kaprys i będzie za niego płaciła np 25 groszy za
    kilowatogodzinę.

    Ta niska opłacalność paneli to z czego ma wynikać?
    Wg moich obliczeń moja instalacja zwróci się po najwyżej 6 latach. Jak
    dla mnie to bardzo wysoka opłacalność.

    Oczywiście nie mam na myśli nowych przepisów - których szczegółów nie
    znamy jeszcze.

    --
    MN