  • Data: 2021-06-07 12:59:55
    Temat: Re: Budujemy Nowy Dom
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Nie manipuluje proszę
    > "Zenek mowi ze dzieki temu programowi w niedajacym sie okreslic
    > czasie domy i mieszkania stanieja o niedajacy sie okreslic procent
    > ;"

    To juz było wolne tłumaczenie tego, jak zenek dookresla swoje predykcje
    przyparty do muru.
    Najpierw pisze ze ceny nieruchomosci spadna o połowe.
    A jak pytam kiedy to okazuje sie ze nie wiadomo, moze za rok, moze za
    10 lat (w któryms z postów oparł sie na przewidywanej liczbie ludnosci
    w 2050r), ze nie wiadomo czy o 50 czy o 40.
    Ale wydzwiek jest jasny - zenek uwaza ze ceny nieruchomosci runa na łeb
    na szyje po wprowadzeniu nowego ładu.
    Potwierdzasz ze ma racje?

    > Mozna też na gotowo kupić za 400 tys( pewnie nie w Poznaniu) ale w
    > moje rodzinnej wiosce po tyle kumpel buduje i sprzedaje.
    > Twierdzi że 50 tys zysku na 1 domie ma( wybudował już ponad 20).
    > Więc da się wybudować za 350 tys.
    > Ale to info z rozmowy z końca ubiegłego roku. Teraz raczej nie ma
    > szans na to.

    Pełna zgoda.
    Tylko wracam do pytania - ile warto oszczedzic na kupnie domu zeby
    kupić go nie tam gdzie sie chce? (nawet zkaładajac powiedzmy 10-15km
    dojazdu)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji