  • Data: 2021-06-07 13:59:57
    Temat: Re: Budujemy Nowy Dom
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak bym napisał że 49,8% to byś się przypierdalal że 49,8? Twoja
    > małostkowość z wiesniactwem przebijają wszystko i rozmowa z Tobą
    > to gwałt na rozumie.

    No własnie nie wiesniaku.
    Chodzi o skale. Nie ma znaczenia czy 40 czy 50%.
    Liczy sie to ze przewidujesz po wprowadzeniu nowego ładu krach na rynku
    nieruchomosci.
    Ja sie z tym nie zgadzam, a w kazdym razie nie widze zadnych przeslanek
    ku temu w najblizszej przyszłosci.
    Gdybys napisał ze wyhamuje wzrost cen, ze bedzie korekta cen - spoko.
    Ale ty przewidujesz krach ze spadkiem cen o 49,8-50%...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.