  • Data: 2021-06-06 19:59:58
    Temat: Re: Budujemy Nowy Dom
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    >> Czyli tez przewisujesz 50% spadek cen?
    >
    > Wskażesz, gdzie tak napisalem?(50%)

    Napisałes ze Zenek ma rację a Zenek przewiduje 50% spadek wartosci
    nieruchomosci.

    > Gdybym miał taką wiedzę to dzisiaj moglbym przestać pracować;)

    :)

    > Mam 3 miejsca gdzie mogę praktycznie od ręki zacząć budować dom
    > lub wyremontować i zamieszkać w istniejącym tam.
    > Nieruchomoś moje, odkupione za "grosze" czy uzyskane w spadku.
    > Póki co je wynajmuje itp
    > Dom wybudowałem tu gdzie wybudowałem za działkę zapłaciłem 60tys
    > mając 3 lokalizację 10-15 km dalej. Te 10-15 km robi jednak
    > różnice. Dojazdy, samochód, wożenie dzieciaka itp.
    > To raczej oczywiste.
    > Więc nie pisz mi " gdzie ludzie chcą mieszkać" bo ja to wiem.

    No ale to jest klu problemu.
    Znajomy za dom około 110 metrów + działka około tysiaca metrów zapłacił
    450 tysiecy do stanu deweloperskiego.
    Całkiem blisko Poznania ale nie po mojej stronie.
    Po mojej stronie mozna kupić za 550 ale z działka o połowe mniejsza.
    Dlatego takie przykłady jak Japonia, Detroit czy jakies miasteczka we
    Włoszech to jednak bardziej ciekawostki niz realne spojrzenie na rynek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."