  • Data: 2021-06-06 20:58:25
    Temat: Re: Budujemy Nowy Dom
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 6 czerwca 2021 o 20:00:00 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Napisałes ze Zenek ma rację a Zenek przewiduje 50% spadek wartosci
    > nieruchomosci.

    Nie manipuluje proszę
    "Zenek mowi ze dzieki temu programowi w niedajacym sie okreslic czasie
    domy i mieszkania stanieja o niedajacy sie okreslic procent ;"

    > No ale to jest klu problemu.
    > Znajomy za dom około 110 metrów + działka około tysiaca metrów zapłacił
    > 450 tysiecy do stanu deweloperskiego.
    > Całkiem blisko Poznania ale nie po mojej stronie.
    > Po mojej stronie mozna kupić za 550 ale z działka o połowe mniejsza.
    > Dlatego takie przykłady jak Japonia, Detroit czy jakies miasteczka we
    > Włoszech to jednak bardziej ciekawostki niz realne spojrzenie na rynek.

    Mozna też na gotowo kupić za 400 tys( pewnie nie w Poznaniu) ale w moje rodzinnej
    wiosce po tyle kumpel buduje i sprzedaje.
    Twierdzi że 50 tys zysku na 1 domie ma( wybudował już ponad 20).
    Więc da się wybudować za 350 tys.
    Ale to info z rozmowy z końca ubiegłego roku. Teraz raczej nie ma szans na to.