  • Data: 2015-05-20 10:41:28
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Pamietasz takich panów Tymiński, Lepper, Giertych to też byli
    > antysystemowcy.

    Ja bym ich do jednego wora nie wrzucał. Tymiński był silny słabością Wałęsy.
    Lepper nie był antysystemowy - on się bratał z każdym od Millera po
    Kaczyńskiego byle tylko coś dla siebie urwać - ot zwykły karierowicz. A
    Giertych to zupełnie inna "bajka". Facet miał wizję stworzenia czegoś na
    wzór ND i pod tym względem jest najbliższy Kukizowi - te same hasła ten sam
    elektorat. Ale Giertych nie budował swojej pozycji na byciu anty-coś ale na
    byciu pro-coś. Kukiz nie przedstawił _żadnego_ programu więc ciężko go
    porównywać do kogokolwiek, ale myślę że to celowa strategia - młodzież nie
    kieruje się rozumem a uczuciami.

    > czy Kukiz jest taki nowy ???
    > http://tiny.pl/ghd4h

    Nowy w sensie bezpośredniego zaangażowania. Gdzieś na obrzeżach polityki
    dryfował od lat, ale dotąd nic nie robił więc się nie skompromitował.

    > Wiesz u mnie na wsi w urzędzie gminy pracują ciotki i wujki.
    > Jedna WIELKA rodzina. Tam nikt nie jest z przypadku.

    No i? Wójta czy prezydenta wybieracie w wyborach bezpośrednich więc macie co
    chcecie - co chce Wasza lokalna większość - widocznie im to odpowiada. U nas
    od lat wszelkie konkursy są jawne i nie ma szans na zatrudnienie po
    znajomości wręcz przeciwnie bywa że są wakaty w urzędzie bo brak jest
    kandydatów spełniających kryteria - a kryteria to wykształcenie,
    doświadczenie itd, a nie nazwisko.

    > Rozumiem że do założenia wystarczy magiczne słowa "przedsiębiorczość"
    > Sam teraz jestem w trakcie zakładania i powoli ...
    > Same chęci nie wystarczą.

    A czego Ci brakuje?

    > Kraj starych ludzi ????

    ???
    A te przepełnione przedszkola i żłobki to co emeryci okupują?

    > Mam na wsi działki budowlane. Jak otworzyła się Unia to
    > co chwila ktoś przychodził pytać się o działkę.
    > Teraz nikt nie przychodzi. Bo po co mają wracać do Polski?
    > Pytanie kto będzie robił na Ciebie za 25 lat.

    Nikt. Moje dzieci będą robiły na siebie a ja sam robię na siebie - na tym
    polegała reforma emerytalna - ile odłożysz tyle dostaniesz.

    > I na koniec :
    > Pewnie widziałeś :
    > https://youtu.be/tuiNOIqNgms

    Nie, nie widziałem - ale trafia w sedno.

    Pozdrawiam
    Ergie