  • Data: 2015-05-20 14:05:29
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-20 o 11:59, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie, ale mam w rodzinie zarówno osoby prowadzące działalność jak i
    > posiadające małe kilkuosobowe "firmy"/ Nikt nie ma z tym problemu.

    i ile te kilkuosobowe firmy generują papierów miesięcznie? bo mnie przy
    dwuosobowej firmie to przerastało - nie jest to zwykłe "podlicz koszty,
    oblicz zysk, odprowadź podatek" - faktur miałem kilkadziesiąt (nie wiem,
    może 200) miesięcznie, mógłbym to robić sam, tak samo jak sam kładę
    kafelki w swoim domu - tyle że jak je źle położę, to nie będzie to miało
    skutków do końca życia i przed każdym "kładzeniem" kafli nie muszę się
    wczytywać w normy czy coś się nie zmieniło w sposobie układania, albo
    czy teraz co trzeciej kafelki nie muszę dodatkowo pryskać gruntem...
    napisz ile to takiej przykładowej małej firmie zajmuje czasu

    ot choćby przykład - jeszcze do niedawna mimo że auto miało wbite w
    dowodzie vat-1 po jego zakupie trzeba było zrobić badanie techniczne że
    spełnia wymogi vat-1 - taka przynajmniej była interpretacja mojego US
    (czyli to że spełniało wymogi vat1 u poprzedniego właściciela nie znaczy
    że spełnia u nowego...) - żeby samemu na to wpaść musiałbym zmarnować
    czas na wczytanie się w jakąś ustawę - a pewnie i tak bym tego nie znalazł

    Łukasz