  • Data: 2015-05-25 13:53:08
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9178e03d-dc55-4617-91ee-533d53b7d8aa@go
    oglegroups.com...

    > Otóż to. O pbk ze jest prezydentem platformersów wiemy, udowodnil to.
    > (kwasniewski sie potrafil od sld odciac)

    ROTFL

    Ja rozumiem, że nie lubisz PO ale po co tak zakłamujesz rzeczywistość?

    Czy Tusk uczestniczył w kampanii BK? Nie? Ani razu mu nie pomógł.
    Najbardziej rozpoznawalny członek i faktyczny szef partii opuszcza swojego
    rzekomego "kolegę" a staraniu o reelekcję. To jest fakt i trzeba mieć klapki
    na oczach by tego nie widzieć.

    Drogi BK i PO się rozeszły tuż po wyborach gdy BK zamiast ludźmi Tuska
    otoczył się niezależnymi.

    > - o dudzie na razie nie wiemy nic - wiec jesli piszesz ze jest marionetka
    > jestes strasznienie obiektywny. Innemu bym sie nie dziwil - tobie tak.

    :-)

    Słucham co takiego promuje Duda wbrew PiS? Podaj przykład jakiejkolwiek
    sprawy w której ma inne zdanie niż PiS. Potrafisz? Ja nie potrafię,
    śledziłem jego kampanię i nie zauważyłem nic od siebie - ot człowiek bez
    własnego zdania - czyli marionetka.

    > Ciekawie to zaczyna wygladac - ciekawe czy pis bedzie umial to wykorzystac
    > marketingowo.

    Tak naprawdę wszystko zależy od osobistych ambicji Kaczyńskiego. Jeśli
    kampania będzie pod hasłem Kaczyński na premiera to PiS dostanie +/- 30, a
    Kukiz +/- 15. Natomiast jak PiS będzie głosić innego kandydata (po wyborach
    mogą się z tego wycofać) to sądzę że dostaną +/- 35 a Kukiz +/- 10%

    Przy PO oscylującym w granicach 30-35 postawa Kaczyńskiego - to czy
    się"schowa" czy będzie "promował" będzie moim zdaniem decydująca o tym kto
    dostanie większość.

    Natomiast jeśli chodzi o rządzenie to już może być różnie. PSL niżej 10
    raczej nie spadnie, a i lewica kilka głosów zdobędzie, więc niekoniecznie
    PiS + Kukiz będą mieli większość.

    No i to wszystko przy milczącym założeniu że Kukiz zechce być przystawką
    PiS, jak na razie w wywiadach się od tego odżegnuje, a wtedy może się okazać
    że PiS wygra (nominalnie) , ale nie będzie miał z kim zawiązać koalicji -
    tak jak w przypadku wyborów samorządowych i faktycznie władza pozostanie w
    rękach PO-PSL.

    Aha no i otwartą pozostaje Kwestia jak długo elektorat Kukiza będzie się
    karmił jedynie byciem "anty" ktoś kiedyś zapyta o program i Kukiz będzie
    musiał się określić a to też może wiele zmienić.

    Pozdrawiam
    Ergie