  • Data: 2015-05-25 14:56:44
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 13:53:53 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > ROTFL
    >
    > Ja rozumiem, że nie lubisz PO ale po co tak zakłamujesz rzeczywistość?
    >
    > Czy Tusk uczestniczył w kampanii BK? Nie? Ani razu mu nie pomógł.
    > Najbardziej rozpoznawalny członek i faktyczny szef partii opuszcza swojego
    > rzekomego "kolegę" a staraniu o reelekcję. To jest fakt i trzeba mieć klapki
    > na oczach by tego nie widzieć.

    znow mowimy o dwoch roznych sprawach -nie twierdzilem ze tusk go wspieral - ale
    przeciez platforma w 100%. Ile razy pbk sie postawil platformie? Zdaje sie ze mało
    albo wcale. A kwasniewski to potrafil.

    => Słucham co takiego promuje Duda wbrew PiS? Podaj przykład jakiejkolwiek
    > sprawy w której ma inne zdanie niż PiS. Potrafisz? Ja nie potrafię,
    > śledziłem jego kampanię i nie zauważyłem nic od siebie - ot człowiek bez
    > własnego zdania - czyli marionetka.

    jakies jezykowe lamance wyprawiasz. Jesli ja, hipotetycznie, mialbym takie same
    poglady jak pis to jestem marionetką prezesa? Brednie niegodne ciebie.
    Marionetką mozesz go nazwac jesli cos zaplanuje, prezes warknie a on sie wycofa z
    pomysłu. Dopiero wtedy...

    > Tak naprawdę wszystko zależy od osobistych ambicji Kaczyńskiego. Jeśli
    > kampania będzie pod hasłem Kaczyński na premiera to PiS dostanie +/- 30, a
    > Kukiz +/- 15. Natomiast jak PiS będzie głosić innego kandydata (po wyborach
    > mogą się z tego wycofać) to sądzę że dostaną +/- 35 a Kukiz +/- 10%
    > Przy PO oscylującym w granicach 30-35 postawa Kaczyńskiego - to czy
    > się"schowa" czy będzie "promował" będzie moim zdaniem decydująca o tym kto
    > dostanie większość.

    kaczor juz powiedzial ze bedzie premierem jesli wygraja, nie widac unikow. Co tez
    moze miec znaczenie. Ci ktorzy go nienawidza i tak nie zaglosuja na pis niezaleznie
    czy bedzie schowany czy nie.

    > No i to wszystko przy milczącym założeniu że Kukiz zechce być przystawką
    > PiS, jak na razie w wywiadach się od tego odżegnuje, a wtedy może się okazać
    > że PiS wygra (nominalnie) , ale nie będzie miał z kim zawiązać koalicji -
    > tak jak w przypadku wyborów samorządowych i faktycznie władza pozostanie w
    > rękach PO-PSL.

    sie zobaczy, kukiza planów tez jestem ciekaw.

    b.