  • Data: 2009-06-25 09:07:34
    Temat: Re: Burza, oswietlenie awaryjne.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
    news:lu593prlm59i.dlg@pooh.priv.pl...
    > Kolega o budowie pisał...
    > Wg mnie oświetlenie awaryjne w domu to przesada lekka.

    No wiec zamyslem jest oswietlenie awaryjne na stale. Ja juz kilka razy
    swiatla na budowie nie zastalem, rowniez wieczorem, a taryfe mam docelowo.
    Wymyslilem sobie zatem takie oswietlenie. Nie ma wlacznikow i jest tylko
    kilka lampek w pomieszczeniach komunikacyjnych i wykorzystane standardowe
    oswietlenie LED. Lampki zapalaja sie po zaniku napiecia i nie sa wylaczane
    wylacznikami. Swieca caly czas, ale tylko w komunikacji.

    Pozdro.. TK