  • Data: 2012-05-29 22:12:05
    Temat: Re: C.W.U. prądem wyniki
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-05-2012 o 19:00:55 kiki <...@p...pl> napisał(a):

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > To ja grzeję 140l zbiornik płaszczowy dwa razy dziennie piecem gazowym
    > po 30minut, temp 60-70st, gazu idzie około 1m3.
    >

    > W 1 litrze oleju jest 10kWh, w 1m3 gazu jest 9kWh, noże i mniej nawet,
    9,8kwh

    > teraz jak się to ma do 280L H20 podnoszonej o 60 stopni?
    Nie, do 60, no może 55, tak na oko bo dokładnie nie mierzę ale jest dość
    gorąca,
    no i nie od 10 tylko więcej, ile to nie wiem.

    > W jaki sposób idzie ci tylko 1.3m3 ?
    Mierzone na gazomierzu :)

    > Powinno iść z 5 albo się nie myjesz i podnosisz temperaturę o kilka
    > stopni :-)
    rodzina 2+2, codziennie prysznica nie biorę, żona ani dzieci także,
    ogólnie mało
    wody zużywamy, nawyk z bloku, w Bielsku-B jest (albo była) jedna z
    najwyższych
    cen m3 wody i ścieków także, mimo że teraz mam studnię to wiele więcej nie
    zużywamy.

    --
    Pozdr
    JanuszK