  • Data: 2011-08-04 22:50:56
    Temat: Re: CWU latem - kolektory czy pompa ciep?a
    Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mógłbym tu teraz siedzieć i wstawiać linki do skanów moich faktur za
    prąd. Mógłbym Wam udowadniać, robić zdjęcia kotłowni, łazienek, w końcu
    nawet zdjęcia rodziny, żeby udowodnić, że jest nas czworo i nie jesteśmy
    niedomyci. Ale, szczerze powiedziawszy, mam to w dupie. "Róbta co
    chceta". Montujcie sobie solary i pompy, a potem szukajcie argumentów za
    ich oszczędnością. Szukajcie dowodów na swoją zajebistość. Ja jestem
    pragmatykiem. Mnie przekonują liczby na fakturze, a nie czcza gadanina
    wszystkowiedzących kolesi.

    Nie wypowiadam się więcej w tym wątku, bo widzę, ze nie ma sensu.

    Pozdrawiam,
    MW