  • Data: 2011-08-08 08:43:36
    Temat: Re: CWU latem - kolektory czy pompa ciepła
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:j1n1nb$9h4$1@news.onet.pl...

    > Nie używam, jesli piszesz o I taryfie.

    Nie palisz swiatla, nie pijesz herbaty, nie jesz w domu, nie prasujesz i
    takie tam?

    > I robocizny, żeby kupa szkła i żelastwa stała się instalacją.
    > Spokojnie te 7-8 tys wyjdzie.

    Jak sie zleci firmie to moze tak byc. Tego nigdy w ten sposob nie liczylem,
    a nawet nie wiem ile taka instalacja moze kosztowac. Kolektory zamontowali
    dachowcy, rurki prowadzilem sam bo to zadna sztuka. Podlaczenie na dachu to
    zadna sztuka. Napelnic, odpowietrzyc i nie ma co obslugiwac. Jak kazde
    dodatkowe urzadzenie i to wiaze sie z jakimis dodatkowymi kosztami
    instalacyjnymi i jak zawsze, gdy zrobi ktos to bedzie tylko drozej. Gorzej,
    ze malo ktory instalator tak naprawde na tym sie zna. Wyglada na to, ze
    nawet nie czytaja gotowych instrukcji montazu i pojawiaja sie problemy,
    niespelniajaca oczekiwan instalacja i takie tam.

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK