  • Data: 2011-08-08 08:56:53
    Temat: Re: CWU latem - kolektory czy pompa ciepła
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j1o7jo$ne6$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:j1n1nb$9h4$1@news.onet.pl...

    > Nie palisz swiatla, nie pijesz herbaty, nie jesz w domu, nie prasujesz i
    > takie tam?

    Nie no, pisałem że I taryfa na resztę jest, ale to margines zużycia.

    > Jak sie zleci firmie to moze tak byc.

    No i o tym mowa.
    To jest pełny koszt.

    Tego nigdy w ten sposob nie liczylem,
    > a nawet nie wiem ile taka instalacja moze kosztowac. Kolektory zamontowali
    > dachowcy, rurki prowadzilem sam bo to zadna sztuka. Podlaczenie na dachu
    > to zadna sztuka.

    Na tej samej zasadzie wybudować sobie dom to dla niektórych też żadna
    sztuka.
    Tyle że nie dla każdego, więc takie przypadki możemy pominąć.

    Tak czy tak, pełnia kosztów jest razem z montażem i uruchomieniem.
    I ja tylko o takim wariancie mówię.