    From: "qlphon" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: CWU w domu na paliwo stałe - jak rozwiazac ?
    Date: Mon, 16 Feb 2009 14:48:43 +0100

    > Dom opalany drewnem. Srodek lata, upały po 40st, wyjezdzam na tydzien,
    > zostawiam dom znajomym - nie chce by palili w piecu (lub sam jestem na
    > tyle leniwy ze mi sie nie chce ;) ). A CWU potrzebuje. Jak to rozwiazac ?

    załóż dodatkowy bojler o pożądanej pojemności (np. 100L na 2 osoby
    wystarczy)
    z grzałką i dodatkowym zegarem zaprogramowanym na II taryfę

    zimą grzejesz podstawowy 300L z wężownicą a po wygasnięciu pieca,
    włączasz prąd i otwierasz/zamykasz zawory bypass bojlera letniego

    albo woda z podstawowego może przepływać do "letniego"
    i być dogrzewana elektrycznie, tylko jeśli to jest konieczne (termostat
    wbudowany w bojler, troche ponizej temp pieca)

    całość inwestycji <1000 zł