  • Data: 2010-06-30 19:38:01
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i0fd7e$cev$1@news.onet.pl...

    > A co do definicji "standardu" Mysle że standard to jest cos co jest
    > najbardziej popularne. Czyli jednak panele. Bo jak obserwuje oferty
    > sklepów to jednak wyór paneli jest wiekszy i zdecydowanie wiecej osób je
    > wybiera niz parkiet.
    > Miliony nie mogacych się mylić much to standard a klienci Bombastica to
    > wyjątki(potwierdzajace regułę;))

    Znam moze jedna rodzine zadowolona z paneli. Reszta posiadaczy paneli przy
    kolejnym wyborze nie miala zadnych watpliwosci. Szczesliwi posiadacze paneli
    to raczej odsetek wsrod moich znajomych, ale nie sa to jacys bonzowie zeby
    nie bylo totamto.

    > A maniek po środku- bo paneli nie lubi ale z pewnych wzgledów je ma i musi
    > tolerować.

    Dla mnie to mus a nie racjonalny wybor. Jak bede mial mozliwosc dokonczenie
    tego co mam dokonczyc deska to ani przez chwile sie nie zawacham.

    No ale starczy tych dyskusji o gustach...

    Pozdro.. TK