  • Data: 2010-06-30 19:29:31
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jahi" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4c2b3376$0$19163$65785112@news.neostrada.pl...

    > Więc nie powinno Ci sprawiać różnicy czy pod warstwą lakieru znajduje
    > się parkiet z naturalnego drewna czy z plastykowych klocków z obrazkiem?

    Tynk z plyt gipsowych wyglada jak kazdy inny, ale czy jest np. tynkiem cem.
    wapiennym? Czy marketowe, chinskie drzwi zewnetrzne beda takie same jak
    drewniane od stolarza mimo, ze przykrywa je warstwa farby? Czy gipsowy slon
    w ogrodzie bedzie taki sam jak prawdziwy? Czy plastikowa zielona trawa w
    ogrodzie bedzie taka sama jak zywa mimo, ze uzytkowo moze byc nawet
    trwalsza? Czy blacha dachowa udajaca dachowke ceramiczna to to samo? Czy
    meble oklejane folia udajaca dab beda meblami debowymi? To kit, szmira,
    czasem luksus dla ubogich, jak Hunday Coupe to Ferrari dla fryzjerek, co mam
    jeszcze tlumaczyc, ze margaryna to prawie maslo a scianka wspinaczkowa to
    nie gory?

    > Kurczę, nikt mi nie potrafi racjonalnie wytłumaczyć wyższości "wyższego
    > standardu" (parkiet) a "niższego standardu" (panele). No dobra, parkiet
    > nigdy nie stuka ;)

    Nic nie udaje i jest cieplejszy. Czym sie rozni terakota od golego leona we
    wzorki z plytek? Uwazasz, ze tez jest fajny bo wyglada jak terakota?

    > Moim zdaniem pytanie, od którego się to wszystko zaczęło było
    > niewłaściwie postawione. Żeby otrzymać odpowiedź cokolwiek znaczącą
    > należaloby zapytać: Jak mogę wykończyć dom mając 50tyś? I niech
    > pytający wtedy oceni czy takie rozwiązania go zadawalają czy musi się
    > liczyć z większą kwotą.

    Pewnie troche tak. W sumie odpowiedzi byly dosc konkretne, wiec nie jest tak
    zle. :-)

    Pozdro.. TK