  • Data: 2010-07-12 09:03:55
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "jahi" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > Tak jak panele do chodzenia.

    Nawet firmowe adidasy nie pasują do garnituru, ale mam nadzieję, że nie
    biegasz w lakierkach.

    > Dylatacje w progach nie wystapily?

    Nic mi o tym nie wiadomo.

    > Stukanie czym kolwiek nie wystapilo?

    Psa nie mam, w butach po pokojach nie chodzę, młotkiem jeszcze nie
    próbowałem walić. Chociaż czekaj, rzeczywiście stukały jak mi
    czteroletnia córka trenowała chodzenie w żony butach na obcasach ;)

    > Nie chodzi sie po tym jak po plastiku?

    Drewno to to nie jest, ale większy dyskomfort odczuwam chodząc po
    terakocie. Podłogówki nie mam i jest po prostu zimna.

    > Nie uginaja sie w progach? Nie widzisz odksztalcen nie
    > pokrywajacych sie z malowaniem pod swiatlo?

    Nie, ale to jest pokój w mieszkaniu, a nie 50 metrowy salon w domu.

    > Ja widze a to znaczy, ze moje poczucie, albo wymagania
    > estetyczne mam wieksze niz Ty, albo nie mieszkales w domu z parkietem
    > czy deskami przyklejanymi do posadzki.

    Mieszkałem w domu z deskami przykręcanymi do legarów. Na temat odczuć
    estetycznych się nie wypowiadam.

    > Wszystko to czego nie masz w tej chwili korzystajac z posadzki a na
    > co sila rzeczy musisz sie godzic. Dla mnie to nie argument, ze panele
    > spelniaja swoja funkcje, bo niby jakiej mialy by nie spelniac? Goly
    > leon tez spelnia swoja funkcje, sufit z podlogi sie przeciez nie
    > robi, wiec dla kogos pewnie tez jest git. Jak poszukam w pamieci to z
    > racji mojej poprzedniej pracy znajde przyklady ludzi mieszkajacych na
    > klepiskach i to nie w dalekiej przeszlosci. Oni uznaja, ze taka
    > posadzka spelnia swoja funkcje i w sumie ja im wierze.
    >
    > Pozdro.. TK

    Dalsza dyskusja w tym kierunku chyba nie ma sensu, ani ja Ciebie nie
    przekonam, ani Ty mnie ;)