  • Data: 2010-07-09 19:11:45
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jahi" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4c32ed04$0$17086$65785112@news.neostrada.pl...

    > Oczywiście, że będzie. Takie podróby nie nadają się do noszenia.
    > Specjalnie przejaskrawiłem.

    Tak jak panele do chodzenia.

    > Już pisałem. Panele w mieszkaniu, które kupiłem mają przynajmniej 7
    > lat. Żadna z tych "oczywistych" rzeczy nie wystąpiła.

    Dylatacje w progach nie wystapily? Stukanie czym kolwiek nie wystapilo? Nie
    chodzi sie po tym jak po plastiku? Nie uginaja sie w progach? Nie widzisz
    odksztalcen nie pokrywajacych sie z malowaniem pod swiatlo?
    Ja widze a to znaczy, ze moje poczucie, albo wymagania estetyczne mam
    wieksze niz Ty, albo nie mieszkales w domu z parkietem czy deskami
    przyklejanymi do posadzki.

    > Leżą sobie w
    > pokoju (nie znam nikogo kto położył je w kuchni) i spełniają swoją
    > funkcję. Co miałbym więcej z tego, że położyłbym parkiet? Wyższą cenę
    > przy odsprzedaży?

    Wszystko to czego nie masz w tej chwili korzystajac z posadzki a na co sila
    rzeczy musisz sie godzic. Dla mnie to nie argument, ze panele spelniaja
    swoja funkcje, bo niby jakiej mialy by nie spelniac? Goly leon tez spelnia
    swoja funkcje, sufit z podlogi sie przeciez nie robi, wiec dla kogos pewnie
    tez jest git. Jak poszukam w pamieci to z racji mojej poprzedniej pracy
    znajde przyklady ludzi mieszkajacych na klepiskach i to nie w dalekiej
    przeszlosci. Oni uznaja, ze taka posadzka spelnia swoja funkcje i w sumie ja
    im wierze.

    Pozdro.. TK