  • Data: 2010-06-24 05:37:43
    Temat: Re: Całkowity koszt domu pod klucz
    Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > trochę tego nie rozumiem. Skoro nie stać kogoś na wykończenie domu za
    > pomocą droższych rzeczy, to dlaczego nie może założyć sobie nawet
    > najtańszych paneli. Co z tego, że to niski standard, ważne, że jest. Co z

    A co w tym złego ? Jak komuś podobają się panele , to kupuje takie
    jakie mu odpowiadają.
    Nie kupuje na "pokaz" ani po to aby chwalić się sąsiadom że kupił
    jakieś drewno egzotyczne z wyspy Bali po 500zł za m2 ..
    Ja u siebie w mieszkaniu mam panele , które kupiłem ponad 7 lat temu.
    Kupiłem trochę droższe o grubości 8mm , z "strukturą" drewna i panele
    trzymają się rewelacyjnie ...

    Tak samo jak z armaturą. Nie każdy widzi sens kupować najdroższą
    armaturę bo tak naprawdę w większości cena tych najdroższych armatur
    najbardziej znanych producentów nie różni się zbytnio od produktów
    także znanych producentów a o wiele tańszych ...

    Wielokrotnie to właśnie snoby lub osoby które muszą się pochwalić jacy
    to są bogaci i "trendy" kupują wszystko co najdroższe , bo myślą że to
    co najdroższe jest najlepsze ...

    Ja sam za rok będę odbierał dom w stanie developerskim i na
    wykończenie nie planuję wydać "fortuny". Armatura sądzę że polskich
    firm - Ferro lub KFA i i itd ...
    Na podłodze znów panele podłogowe 8mm ze strukturą drewna , jakieś
    podobające mi się kafelki (też z "niższej" półki) ...

    Będe kupował to co mi się podoba, nie znaczy najtańsze , ale na pewno
    nie najdroższe , bo nie widzę sensu aby przepłacać w imię marki ?

    Ocenianie domu przy pomocą wydanych pieniędzy i "drogich" materiałów
    nie ma sensu i jest według mnie śmieszne ...

    Dom/mieszkanie musi się podobać osobom w nim mieszkającym ...

    Stawki i koszt wykończeniówki wyśrubowali "fachowcy" którzy wolą
    stosować najdroższe materiały wykończeniowe jak i najdroższą armaturę.
    Wiadomo w takim przypadku jeśli właściciel płaci kupę kasy za armaturę
    i materiały to "łaskawym" okiem patrzy na "szalone" ceny za
    robociznę ...