  • Data: 2009-06-11 18:45:30
    Temat: Re: Cena robocizny za fundament
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dy pisze:
    > Tak z ciekawosci pytam ile materialy beda cie kosztowaly.

    Jak liczę... tak po swojemu :-)
    Stali - z pół tony - jak trochę zostanie, to będzie na dalsze prace - ok
    1 tys
    Folia do wykopu pod ławy - ze sto złotych
    beton na ławy - z 10 - 12 kubików - 2 - 2,5 tys
    dechy - pewnie z dziesięć kubików - fachmajster chce 32 zatem z kubika
    wyjdzie ok 30 m2 szalunku, a ja potrzebuję tego szalunku ze 260 m2 [obie
    strony ścian] do tego jakieś krawędziaki, czy jak to się tam zwie - 5 tys
    beton na ściany fundamentowe - ze trzydzieści - trzydzieści pięć kubików
    pewnie pójdzie - no z 7 tys
    Styrodur - chcę dać piątkę do głębokości metra - po obwodzie fundamenty
    mają mniej więcej pięćdziesiąt mb, zatem... ze dwa i pół kubika - na
    składzie styrodur mają po 480 za kubik, więc... no z tysiąc trzysta...
    Jakieś mazidła - myślę, że z pięć stów mnie będą kosztować...
    Acha... zapomniałbym o papie - pewnie z pięćdziesiąt m2 będzie potrzeba
    na ławy, a ona jest po... nie pamiętam, ale ta papa z pięć stów do
    tysiąca... [?]
    no i rura drenarska, geowłóknina... to liczę też kilka stów
    i...
    żwir i piach... tego potrzebuję baaardzo dużo, więc przeznaczam budżet
    nawet kilku tysięcy - mam zamiar zamawiać hurtowe ilości.
    Czy coś znaczącego przeoczyłem...?
    Jeszcze chudziak na gruncie - to z sześć do ośmiu kubików, czyli jakieś
    1,5 tys

    razem...?
    wychodzi mi jakieś dwadzieścia pięć - sześć... ale może coś jeszcze
    wskoczyć...
    poza tym koparka - tu pewnie z 1,5 do 2 tys - bierze 8 dych za godzinę
    roboty.
    Chciałbym się zmieścić w jakichś trzydziestu pięciu max za fundament.
    Zobaczymy...

    Pozdr
    robercik-us