  • Data: 2015-07-07 22:32:01
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 16:52:22 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Dla mnie niepodległość jest nierozerwalnie złączona z demokracją. O to
    > walczyliśmy w Solidarności. Dlatego głos narodu jest dla mnie prawem
    > najwyższym nawet jeśli ten naród nie zechce rozliczać swoich poprzednich
    > krzywdzicieli i nawet jeśli ten naród wybierze nie tego kto mi pasuje. Bo
    > Polska to nie tylko ja.

    Ale zdajesz sobie sprawe, ze narod jest oglupiony mediami? Ze to media kreuja
    opinie i to media de facto maja najwiekszy wplyw na to, kogo w tych
    "demokratycznych" wyborach narod wybierze? Bo 95% narodu nie ma zielonego
    pojecia dla kogo, po co i na co zakresla krzyzyk akurat w tym miejscu
    przy roznych wyborach. A kto trzyma media? :-)

    Glowe daje sobie uciac, ze jakby TVN zaczal kreowac Kogutka na wybawce
    narodu, ktory obnizy podatki i podwyzszy wszystkim pensje o 1k to z nieznanego
    nikomu publicznie procz tej grupy drobiu, zostalby w pol roku premierem
    albo prezydentem :-)

    A media sa albo upolitycznione i rzadzi nimi "stara gwardia". Ta gwardia,
    ktorej Ty nie chcesz rozliczyc. To jest bledne kolo :-)

    Wszyscy, ktorzy maczali palce w PRL powinni miec absolutny zakaz pelnienia
    funkcji publicznych. Przez to, ze tak sie nie stalo, demokracja w Polsce
    to fikcja. Rzadza nami nadal komuchy, a demokracja to tylko iluzja :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.