  • Data: 2015-07-07 21:56:37
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 12:08:49 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Ty usprawiedliwiasz zamach na TVP zrobiony przez Kaczyńskiego tym że
    > pluralizm czy niezależność w mediach jest wartością wyższą. A więc musisz
    > _zaufać_ temu kto dokonuje zamachu że on ten pluralizm czy niezależność
    > stworzy by go usprawiedliwić.

    qurna ergi, zdaje sie ze rozmawialismy o trybunale konstytucyjnym a nie tvp? Cos
    ominalem?

    > Jeśli "okupant" ma większość to nie jest okupantem tylko demokratyczną
    > władzą.

    Dokladnie jak w PRL :-) Jakbym dziennika sluchal.

    > Ten kto ma _większość_ ten może to prawo zmienić i później poprzedników

    zakladasz ze jestesmy demokratycznym i niepodleglym panstwem. Na pelne odzyskanie
    niepodleglosci mielismy szanse 1990 roku - ten wlasnie sejm probowal odsunac od
    wladzy przedstawicieli okupanta. Nie udalo mu sie - rzad zostal obalony za inspiracja
    agentow i TW okupanta. Kraj w ktorym przedstawiciele okupana sa wciaz przy wladzy nie
    jest krajem niepodleglym - choc zapewne wymyslisz jakas karkolomna teze zeby jednak
    stwiedzic ze jest. Zatem wciaz to mamy do zrobienia. Gdy to zrobimy bedziemy
    samostanowiacym spoleczenstwem i wtedy twoje argumenty na rzecz opinii demokratycznej
    wiekszosci beda trafne.

    > Przyjmij w końcu do wiadomości że na podstawie dotychczasowych wyników
    > wyborów wychodzi na to że większość nie chce rozliczeń, albo że nie są dla
    > nich najważniejsze. Zaakceptuje wolę większości.

    Przyjmij do wiadomosci ze niezalezne media o szerszym zasiegu mamy zaledwie od kilku
    lat - to powoduje ze wiecej prawdziwej informacji dociera do spoleczenstwa. I zmienia
    sie ich zdanie... Zapoznaj sie z historia telewizji w polsce i ktory TW telewizje
    organizował, a który TW załatwił mu koncesje. Tamte telewizje nie sluzyly do
    rzetelnego informowania spoleczenstwa a wlasnie do robienie wody z mozgu polaków -
    szczegolnie w kwestii rozliczen.
    A bez prawdziwej informacji zaden nawet najlepsiejszy komuter nie dokona poprawnego
    wyboru. Spoleczenstwo tez.

    b.