  • Data: 2015-07-07 23:09:05
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 22:56:50 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Myk w tym że mnie nie wykreują bo bym porządek zrobił.

    Aktualnie kreuja "Nowoczesna Polske", a topia Platforme Obywatelska.
    Taka zamiana rol, geby przy korycie zostana te same, nawet zalozycielem
    NP jest zalozyciel PO (pan Frasyniuk) :)

    Co ciekawe w sondazu NP kiedy jeszcze istniala tylko w teorii juz miala
    ponad 10% w TVNie, chociaz ja np., ktory czytam dosc duzo newsow polityczych
    i wiem przypuszczalnie o polityce wiecej niz 99% spoleczenstwa wtedy nigdy
    o takim tworze nawet nie slyszalem :-))

    Majac media w garsci mozna wypromowac najwieksze scierwo bez najmniejszego
    klopotu. Ludzie wierza w to, co gada pan z kolorowego pudla.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.