    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ceny energi
    Date: Wed, 8 Jul 2015 10:14:03 +0200
    <b...@g...com>
    <mn5qut$bst$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mn6315$l45$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <mndcd5$tio$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mng8fg$mld$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mngp35$7r4$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>

    dyskusyjnych:98140747-c1ed-4467-8486-cb1eed9147df@go
    oglegroups.com...

    > Ale zdajesz sobie sprawe, ze narod jest oglupiony mediami? Ze to media
    > kreuja
    > opinie i to media de facto maja najwiekszy wplyw na to, kogo w tych
    > "demokratycznych" wyborach narod wybierze? Bo 95% narodu nie ma zielonego
    > pojecia dla kogo, po co i na co zakresla krzyzyk akurat w tym miejscu
    > przy roznych wyborach. A kto trzyma media? :-)

    Ta teza jest nie do obronienia :-)
    Najprostszy przykład:

    Zwycięstwo PiS gdy miał tylko niszowy ND i tvTrwam (inne gazety i strony
    internetowy dopiero raczkowały) i przegrana po dwóch latach gdy miał
    dodatkowo TVP, Polskie Radio i Rzeczpospolitą.

    Oczywiście media _mają_ wpływ. Ale tylko wpływ ale nie są siłą decydującą.

    A najbardziej oczywistym tego dowodem jest rok 89. Opozycja solidarnościowa
    miała tylko prasę podziemną - bez radia, bez telewizji i dali radę.

    No i wtedy nie było internetu - teraz gdy nakłady prasy spadają i
    oglądalność kanałów informacyjny spadają z roku na rok największym medium
    staje się internet a ten jest niezależny.

    > Glowe daje sobie uciac, ze jakby TVN zaczal kreowac Kogutka na wybawce
    > narodu, ktory obnizy podatki i podwyzszy wszystkim pensje o 1k to z
    > nieznanego
    > nikomu publicznie procz tej grupy drobiu, zostalby w pol roku premierem
    > albo prezydentem :-)

    > A media sa albo upolitycznione i rzadzi nimi "stara gwardia". Ta gwardia,
    > ktorej Ty nie chcesz rozliczyc. To jest bledne kolo :-)

    Kłamiesz! Pisałem wielokrotnie że osobiście jestem za rozliczeniem, ale
    _wszystkich_ a nie tylko tych co ich Macierewicz umieścił na liście.

    > Wszyscy, ktorzy maczali palce w PRL powinni miec absolutny zakaz pelnienia
    > funkcji publicznych. Przez to, ze tak sie nie stalo, demokracja w Polsce
    > to fikcja. Rzadza nami nadal komuchy, a demokracja to tylko iluzja :-)

    Dlaczego wyzywasz Kaczyńskiego od Komuchów? Owszem jest socjalistą, zabiera
    bogatym a daje biednym ale od razu Komuch?

    Rządzą nami ci których wybieramy. Czasem jest to Miller, czasem Tusk, a
    czasem Kaczyński.

    Więc jeśli Kaczyński mógł wygrać (bo chyba nie twierdzisz że tamte wybory
    były sfałszowane) to znaczy że mamy demokrację.

    Pozdrawiam
    Ergie