  • Data: 2015-10-14 10:22:43
    Temat: Re: Ceny pomp ciepła w oderwaniu od polskich realiów
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 14 Oct 2015 00:52:12 -0700 (PDT), Budyń

    > majac w drodze gaz? jasne ze upadł. To była o ile pamietam typowa
    > instalacja z dolnym zródłem gruntowym. Czy pionowym to nie wiem.

    Więc po raz kolejny pytam, po co takiego "upadniętego" na głowę podawać
    jako przykład i robić ludziom wodę z mózgu, skoro można to (było) zrobić po
    całkiem normalnej cenie?

    > No i było to pare lat temu - o powietrznych pompach
    > to raczej wtedy sie nie mowiło.

    Mówiło się, że PCPW nie są w stanie grzać w zimie, co było głupotą pędzoną
    przez mafię węglową i sprzedawców wszelkiego rodzaju węgla i węglo-syfów.
    Nawet teraz niewiele się zmieniło, i dalej próbują robić ludziom wodę z
    mózgu.

    --
    Pozdor
    Myjk