  • Data: 2015-10-16 10:21:48
    Temat: Re: Ceny pomp ciepła w oderwaniu od polskich realiów
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 16 Oct 2015 01:01:45 -0700 (PDT), w...@g...com

    > Nie schowałem, po prostu stwierdziłem, że nie będę prowadził dyskusji z
    > Tobą w ten sposób: ja podaję konkrety, rozpisuję liczby itp,

    Pokaż mi te konkrety w swojej "wycenie", bo jakoś w przypadku PC widzę
    koszty użytkowania, a w przypadku węglosyfów NIE WIDZĘ, bo ich zwyczajnie
    *nie* *podałeś*.

    Nie podałeś też kosztów leczenia z tytułu trucia inwestora i jego rodziny
    wyziewami z komina, względnie doprowadzenia instalacji do stanu takiej
    czystości jak instalacja produkująca prąd do PC.

    Więc poczekam aż uściślisz SWOJĄ zmanipulowaną wycenę kosztów instalacji i
    utrzymania danych systemów, a potem z tobą na ten temat podyskutuję.

    > Ja nie dyskutuję w taki sposób.

    Oczywiście ty od początku perfidnie manipulujesz faktami
    i tylko udajesz że wszystko jest w porządku...

    --
    Pozdor
    Myjk