  • Data: 2015-10-16 11:01:43
    Temat: Re: Ceny pomp ciepła w oderwaniu od polskich realiów
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Biorac pod uwage koszt polskiej porzadnej gruntowki na 12-16k pln - nie ma
    > w ogole sie co zastanawiac nad powietrzna :-)
    > pozdr.
    >
    > Adam Sz.

    Zgadzam się z Tobą w ogólności, jak już ktoś wywala konkretne pieniądze, chce wygodę
    i gwarancję (poczucie bezpieczeństwa) - pompa gruntowa (z poziomym dolnym źródłem)
    jest 'logiczniejsza' z natury samej rzeczy. I wiadomo, że lepsza polska, bo
    solidniejsza konstrukcja niż chińska non name, a zarazem tańsza niż firmowa
    zachodniego producenta.

    pzdr
    Bogdan